
Bugün turkcell'e ait bir reklam izledim.
Ev ekonomisi diyor çocuk.. Oh dedim süper, ekonomik olmaktan bahsediliyor etrafta bunca savurganlık varken..
Fakat reklam ilerledikçe gördüklerime, duyduklarıma inanamadım:
Çocuk babasına diyor ki; ekonomi yapacak birşey biliyorum ama harçlığıma zam yaparsan söylerim. Verilen mesaj süper! Fırsatın varken hemen paraya çevir.. Babana bile vereceğin birşey varsa eline fırsat geçtiyse hemen değerlendir..
Baba diyor ki; sen söyle ben harçlığına zam yaparım ve pazarlık başlıyor.. Önce sen, yok önce sen diye.. Sonra çocuk olayı anlatıyor.. Anlıyoruz ki anlaşma önce çocuk söyleyecek sonra zam yapılacak..
Baba duyunca ekonomik olan konuşma yöntemini diyor ki; bende harçlık ekonomisi başlattım sana zam yok..Alın size ikinci mesaj söz verin ama yapmayın.. Kaypak olun,kandırın yalan söyleyin..
Artık buradan ne alırsanız..
Bu reklam aslında bizi nasıl kandırdıklarının bir açıklaması mı?
Ev ekonomisi diyor çocuk.. Oh dedim süper, ekonomik olmaktan bahsediliyor etrafta bunca savurganlık varken..
Fakat reklam ilerledikçe gördüklerime, duyduklarıma inanamadım:
Çocuk babasına diyor ki; ekonomi yapacak birşey biliyorum ama harçlığıma zam yaparsan söylerim. Verilen mesaj süper! Fırsatın varken hemen paraya çevir.. Babana bile vereceğin birşey varsa eline fırsat geçtiyse hemen değerlendir..
Baba diyor ki; sen söyle ben harçlığına zam yaparım ve pazarlık başlıyor.. Önce sen, yok önce sen diye.. Sonra çocuk olayı anlatıyor.. Anlıyoruz ki anlaşma önce çocuk söyleyecek sonra zam yapılacak..
Baba duyunca ekonomik olan konuşma yöntemini diyor ki; bende harçlık ekonomisi başlattım sana zam yok..Alın size ikinci mesaj söz verin ama yapmayın.. Kaypak olun,kandırın yalan söyleyin..
Artık buradan ne alırsanız..
Bu reklam aslında bizi nasıl kandırdıklarının bir açıklaması mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder